دفتر ریاست جمهوری خبر کاریکاتور

دفتر: ریاست جمهوری خبر کاریکاتور

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری ضیاء پاسخ داد ، حاشیه برنامه «فرمول یک» به کجا رسید؟

    علی ضیاء در تصویر العمل به حواشی ایجاد شده است به دنبال یکی از قسمت‌های برنامه «فرمول یک» با حضور پدری به همراه کودک سرطانی‌اش، گفت: با وجود اینکه هیچ شماره حسا

    ضیاء پاسخ داد ، حاشیه برنامه «فرمول یک» به کجا رسید؟

    حاشیه برنامه «فرمول یک» به کجا رسید؟ / ضیاء پاسخ داد

    عبارات مهم : مهمان

    علی ضیاء در تصویر العمل به حواشی ایجاد شده است به دنبال یکی از قسمت های برنامه «فرمول یک» با حضور پدری به همراه کودک سرطانی اش، گفت: با وجود اینکه هیچ شماره حسابی در برنامه اعلام نشد و هیچ درخواست کمکی مطرح نشد، پای پول مردم ایستادم.

    این مجری تلویزیونی در گفت گویی با ایسنا، راجع به حواشی حضور فردی به همراه فرزندش در برنامه فرمول یک، توضیح داد: حدود یک هفته پیش از پخش این برنامه، گفت وگویی در شبکه زنجان با ایشان منتشر شد و این پدر دردمند صادقانه از زیاد کردن قیمت دلار و گران شدن داروهای فرزندش سخن گفت . ما نیز از این پدر زنجانی و فرزندش جهت حضور در برنامه دعوت کردیم.

    ضیاء پاسخ داد ، حاشیه برنامه «فرمول یک» به کجا رسید؟

    او ادامه داد: از آنجایی که این کودک چند سال تحت شیمی درمانی های مفصلی قرار گرفته بود و بیش از ۱۰۰۰ صفحه پرونده پزشکی دارد، هنوز هم به مواظبت های زیاد نیاز دارد. نظریه دو دکتر معتبر حاکی از این است که این کودک همچنان مریض است و تا پنج سال آینده به مواظبت نیاز دارد. البته شکر خدا الان اوضاع بهتری دارد و همچنان تحت درمان هست. مشخص است که مواظبت از این کودک به معنای انجام آزمایش های پیاپی و خرید دارو است که گواهی تجویز پزشکانی که به این توصیه اذعان کرده اند نیز وجود دارد و در اختیار ما نیز قرار داده شده است هست.

    ضیا خاطرنشان کرد: کاملا طبیعی است و جهت همه ما پیش آمده که نظریه دو دکتر با همدیگر راجع به یک پرونده مشخص، ممکن است متفاوت باشد. پاسخ ما به کسانی که می گویند برنامه فرمول یک راجع به حضور نامبرده در برنامه تحقیقی نکرده و اطلاعاتی نداشته، این است که علت دعوت ما از ایشان این بوده که فرزند او مسئله سرطانی داشته و همچنان به درمان نیاز دارد. هم اکنون نیز فارغ از تمام هیایوها و از آب گل آلود ماهی گرفتن ها، این کودک همچنان مسئله سرطانی دارد و بعد از طی دوره های شیمی درمانی، همچنان به مواظبت نیاز دارد و ۱۰ درصد امکان دارد بیماری او مجددا بازگردد.

    علی ضیاء در تصویر العمل به حواشی ایجاد شده است به دنبال یکی از قسمت‌های برنامه «فرمول یک» با حضور پدری به همراه کودک سرطانی‌اش، گفت: با وجود اینکه هیچ شماره حسا

    این مجری با بیان اینکه “همه ما جهت کمک به یک کودک دور هم جمع شده است بودیم”، اظهار کرد: مهمترین خبر این است که حال این کودک خوب باشد و جهت ما هیچ خبری مهمتر از این وجود ندارد.

    ضیاء همچنین راجع به حواشی ادعای پدر کودک یادشده مبنی فروش یکی از کلیه های خود جهت درمان فرزندش نیز بیان کرد: هنگامی که ایشان به برنامه ما آمدند، به تیم سردبیری ما اعلام کردند که کلیه ارزش را به خاطر درمان فرزندشان فروخته اند و جای بخیه ها را هم نشان دادند. توصیه این است که علت دعوت ما از ایشان فروش کلیه او نبود و علت مهم بیماری فرزندشان و پرسشها درمانی او بوده هست. به هر حال بعد از گذشت دو روز از پخش برنامه، پیش از آنکه رسانه ها یا اشخاص دیگر متوجه این عنوان شوند، متوجه شدم این ادعا درست نبوده هست.

    او افزود: در طول برنامه ما همه تحت تاثیر قرار گرفته بودیم و حالمان بد شده است بود. من خودم شخصا ۱۵ میلیون و اسپانسر برنامه ۱۰ میلیون تومان به این آقا کمک کردیم. ولی بعد از دو روز متوجه شدیم که شماره حساب ایشان به صورت گسترده ای در فضای عمومی انتشار یافته هست. در این میان همانگونه که ما تحت تاثیر قرار گرفته بودیم، بعضی از عزیزان هنرمند نیز تحت تاثیر قرار گرفتند. این کاملا طبیعی است که به عنوان مثال فردی همانند آقای پرستویی که دغدغه مردمی دارد و حرف مردم را می زند، تحت تاثیر این قصه قرار بگیرد. افراد دیگری همچون امیر علی اکبری و زن بلوکات و سایر عزیزان دیگر که به برنامه ما لطف داشتند، شماره حساب مهمان برنامه ما را در صفحاتشان منتشر کردند.

    ضیاء پاسخ داد ، حاشیه برنامه «فرمول یک» به کجا رسید؟

    او در ادامه یادور شد: زمانی که این مطلب را متوجه شدم، مطلبی در صفحه اینستاگرم خودم منتشر کردم که هنوز هم موجود هست، مبنی بر اینکه دیگر پول کافی است و دیگر نیازی به کمک نیست. همزمان نیز متوجه شدم که مهمان ما راجع به سال اهدای کلیه خود راست نگفته هست. بر همین اساس با او تماس گرفتم که جواب نداد و به پلیس فتا زنگ زدم. چراکه مهمترین دغدغه ام این بود که مردم به برنامه ما اعتماد کرده اند و من باید حواسم به پول مردم باشد. این درحالی است که حتی یک بار هم در برنامه نگفتیم به این فرد کمک کنید و شماره حساب او را اعلام نکرده بودیم. در واقع اصلا این عنوان به ما ارتباطی نداشت، ولی چون به ۱۰۰۰ تومان پول مردم هم حساس بودم و احساس مسئولیت می کردم، شخصا جهت پیگیری این عنوان اقدام کردم.

    ضیاء گفت: به همین جهت در تماسی با بانک زنجان متوجه شدم که مبلغی از حساب خارج شده است است و همان لحظه در تماسی با پلیس فتا و با پیگیری سرهنگ رمضانی از تهران، آقای آدینه لو، آقای کلانتری وردجان (معاون دادستان) و دیگر عزیزان، در نهایت حساب به صورت یک طرفه بسته شد. علت یک طرفه بودن هم این بود که این دوستان به این نتیجه رسیدند که چون مردم در حال همکاری در یک خیر عمومی هستند و جهت حمایت از شرایط سخت زندگی فرد مزبور مبالغی را واریز می کنند، بهتر است حساب یک طرفه بسته شود.

    علی ضیاء در تصویر العمل به حواشی ایجاد شده است به دنبال یکی از قسمت‌های برنامه «فرمول یک» با حضور پدری به همراه کودک سرطانی‌اش، گفت: با وجود اینکه هیچ شماره حسا

    او در ادامه با اشاره شرایط مالی سخت این فرد، تاکید کرد: به هر حال باید این توصیه را هم در نظر بگیریم، فردی که کلیه خود را به هر دلیلی می فروشد، قطعا نیاز مالی شدیدی داشته هست؛ بنابراین مشخص بود که مهمان برنامه ما در شرایط مالی مشکل قرار داشت و به هیچ وجه نمی توان این عنوان را کتمان کرد. بر همین اساس هم ما فکر می کنیم بخشی از این پول باید حتما به او کمک بشود.

    ضیاء ادامه داد: فارغ از تمام تحقیرها و این انتقادها مبنی بر اینکه آیا راجع به مهمان برنامه تحقیق نشده هست، ما کاملا تحقیق کرده بودیم. من دکتر سرطان نیستم و مجری تلویزیون هستم و به اندازه کافی راجع به حضور این مهمان در برنامه اطلاعات داشتم. امل ممکن است چکی را بانک تایید کند و مهر هم بزند، ولی هنگامی که این چک را پیش متخصصین امر ببریم بگویند هم امضاء و هم چک جعلی بوده هست. من هم مجری تلویزین هستم که رسالتم گفتن دردها و دغدغه های مردم هست. امروز مسئله بیماری سرطان و پرسشها درمانی آن جهت بسیاری وجود دارد و به همین خاطر دیدن پرونده پزشکی علی ولیخانی و اینکه جهت پنج سال نیاز به مواظبت دارد جهت دعوت از او در برنامه کفایت می کرد.

    ضیاء پاسخ داد ، حاشیه برنامه «فرمول یک» به کجا رسید؟

    مجری برنامه «فرمول یک» همچنین در ادامه سخنان خود یادآور شد: در جریان این حواشی به خیلی ها برخورد و خیلی ها فقط مدنظرشان علی ضیاء بود؛ از بعضی ها پرسیده شد که آیا حرف های ناروا و ناصحیحی را راجع به این برنامه مطرح کرده اید و آنها گفتند مسئله ما فلانی است و اگر او نبود این حرف ها زده نمی شد. این درحالی است که جهت من هر لحظه بازتاب دغدغه های مردمی مهم بوده هست. به عنوان مثال سال گذشته در مورد مشابهی، زن کتایون ریاحی در برنامه ما از مسئله ورود سمعک های حلزونی جهت کودکان سخن گفتند و همان وقت از مدیریت کل روابط عمومی وزارت بهداشت تماس گرفتند و بعد از انجام پیگیری ها، این مسئله حل شد و فرزند های زیادی امکان شنیدن پیدا کردند. کار من همین هست؛ اینکه پرسشها مردم را به گوش مسئولان برسانم. حالا ممکن در این میان مسئولی از شنیدن حرف های میهمان مورد بحث ناراحت شود. من نمی توانم ادبیات او را مدیریت کنم، چراکه اگر این کار انجام دهم و او را سانسور کرده ام.

    او با بیان اینکه مدیران و مسئولان باید تحمل بیشتری داشته باشند و اتهام و لابی زدن در ارزش آنها نیست، گفت: من تلاش کردم از پول مردم حفاظت کنم. طعا عزیزان در دادستانی راجع به پول خارج شده است تصمیم می گیرند و راجع به پول باقی مانده که بالغ بر یک میلیارد تومان هست، تاکنون اینگونه تصمیم گرفته شده است که به کودکان سرطانی تخصیص داده شده است داده شود. با وجود اینکه ما هیچ مسئولیتی نسبت به این پول نداریم، من پای پول مردم ایستادم و از دادستانی خواستم نسبت به این پول حاکمیت کنند.

    ضیاء در آخر سخنان خود اظهار کرد که از مردم سرزمینم تقدیر می کنم؛ علت مهم اینکه پاسخ من طول کشید این بوده که دغدغه مهم ام اعتماد مردم است و مطمئنم که لطفشان نسبت به برنامه ما همشگی خواهد بود، چراکه دغدغه مهم ما بازتاب دغدغه های مردم است و هیچ ابایی ندارم از اینکه فحش بخورم و ترساندن شوم و تا زنده ای به روح تختی قسم خورده ام که حرف مردم را بگویم. همچنین از بازیگران و صورت های معروف عزیزی که صادقانه جهت مردم تلاش می کنند تقدیر می کنم.

    واژه های کلیدی: مهمان | برنامه | برنامه | اخبار فرهنگی و هنری

    ضیاء پاسخ داد ، حاشیه برنامه «فرمول یک» به کجا رسید؟

    ضیاء پاسخ داد ، حاشیه برنامه «فرمول یک» به کجا رسید؟


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار