دفتر ریاست جمهوری خبر کاریکاتور

دفتر: ریاست جمهوری خبر کاریکاتور

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات ۹ پرده از زندگی «حسین هدایتی» و ثروت بی پایانش

    حسین هدایتی را همه با پول هایش جهت پرسپولیس می شناسند. حداقل 15 سال است که نام او در فوتبال کشور عزیزمان ایران شنیده می شود. خیلی از آدم های متمول به فوتبال کشو

    ۹ پرده از زندگی «حسین هدایتی» و ثروت بی پایانش

    ۹ پرده از زندگی «حسین هدایتی» و ثروت بی پایانش

    عبارات مهم : استیل

    حسین هدایتی را همه با پول هایش جهت پرسپولیس می شناسند. حداقل 15 سال است که نام او در فوتبال کشور عزیزمان ایران شنیده می شود. خیلی از آدم های متمول به فوتبال کشور عزیزمان ایران آمدند و رفتند ولی او مانده. کنجکاوی در مورد میزان ثروت او از سوژه های مورد علاقه رسانه هاست. در تمام این سال ها او البته وارد مجادلات سهمگینی هم با فوتبالی ها شده. مورد آخر همین درگیری اش با کارلوس کی روش هست. «دلال» لقبی است که او به سرمربی تیم ملی داده.

    به گزارش روزنامه هفت صبح، حسین هدایتی را همه با پول هایش جهت پرسپولیس می شناسند. حداقل 15 سال است که نام او در فوتبال کشور عزیزمان ایران شنیده می شود. خیلی از آدم های متمول به فوتبال کشور عزیزمان ایران آمدند و رفتند ولی او مانده. هنوز هم جهت پرسپولیس ریخت و پاش می کند و در منزل مجلل اقدسیه با ستاره های پرسپولیس تصویر دسته جمعی می گیرد. کنجکاوی در مورد میزان ثروت او از سوژه های مورد علاقه رسانه هاست و انگار خودش هم خیلی ابایی ندارد از این عنوان صحبت کند.

    در تمام این سال ها او البته وارد مجادلات سهمگینی هم با فوتبالی ها شده. مورد آخر همین درگیری اش با کارلوس کی روش هست. «دلال» لقبی است که او به سرمربی تیم ملی داده و خیلی تندتر از آنچه تصور می کردیم به ادعاهای اخیر کی روش تصویر العمل نشان داده. این شما و این 9 پرده از پیدا و پنهان زندگی مالک مرموز استیل آذین:

    ۹ پرده از زندگی «حسین هدایتی» و ثروت بی پایانش

    1. نام حسین هدایتی از اوایل دهه 80 سر زبان ها افتاد. زمانی که دعوا بین علی پروین و اکبر غمخوار، مدیر عامل وقت پرسپولیس اوج گرفت. تا قبل از آن هر لحظه سایه علی پروین روی نام پرسپولیس سنگینی می کرد و او به عنوان سرمربی یا مدیر فنی (که به تعبیر خود على پروین یعنی کشک) هر لحظه در کنار تیم حضور داشت. هنگامی که غمخوار مدیر عامل پرسپولیس شد و وینگو بگوویچ را سرمربی پرسپولیس کرد، دیگر جایی جهت اسطوره چشم آبی قرمزها نبود.

    در این مقطع حسین هدایتی وارد گود شد. کلوب استیل آذین را بنا کرد و پروین شد نماینده تام الاختیار او. تجربه استیل آذین ولی موفق نبود و برند هدایتی آنطور که دلش می خواست جا نیفتاد. فاز بعدی حرکت هدایتی جهت رسیدن به شهرت بذل و بخشش های او در تیم محبوبش بود تا جایی که رسانه ها به او لقب «عابربانک» دادند. در تمام این سال ها هر وقت مدیران کلوب پرسپولیس جهت جذب بازیکن به مسئله خوردند هدایتی مثل قهرمان های حماسی وارد میدان شده است و گره مسئله را باز کرده. به همین علت هم کمتر بازیکن قدیم و تازه پرسپولیس را پیدا می کنید که تصویر یکسان با او نداشته باشد.

    2. در مورد شیوه پولدار شدن حسین هدایتی سه روایت وجود دارد. یک بار در گفتگو با خبرگزاری مهر گفته بود در سال 1358 فعالیت اقتصادی اش را با 13 هزار تومان شروع کرده. «سال 58 دو دستگاه پرس خریدم و گذاشتم در مغازه و واشرها و لولاهای کابینت میزدم. یواش یواش کارم را گسترش دادم و رفتم توی کار تولیدات تزئینات پرده. بعدش 11 هزار متر سوله در شهرک صنعتی علی آباد خریدم.»

    روایت دوم این است که اصلا او در یک خانواده متمول به دنیا آمده، پدرش یک کارخانه دار بوده ساکن محله دولاب تهران. روایت سوم برداشتی است از مصاحبه ای از او در سال 93 که تصاویرش با لباس نظامی در دهه 60 منتشر شد و اینک با تکیه بر ارتباطات خوبش و البته هوش و ذکاوتش توانسته ثروت قابل توجهی جمع کند. او توضیح داد که عیدی در آخر سال به مبلغ 25 هزار تومان را برداشته و سکه خریده و چون پول آن نهاد نظامی برکت داشته به سود سرشاری روی سکه ها رسیده. او یکبار هم در گفت و گو با روزنامه خراسان گفته بود از خرید و فروش زمین در خاوران و لواسان پولدار شده.

    3. بعضی رسانه ها حسین هدایتی را یکی از 10 ثروتمند اول کشور عزیزمان ایران معرفی می کنند. در مورد میزان ثروت او تخمین دقیقی وجود ندارد خودش یکبار چند سال پیش گفته بود 25 هزار میلیارد تومان ثروت دارد. جای دیگری هم گفته بود 82 هزار میلیارد تومان ثروت اسمی دارد!

    4. آیا حسین هدایتی این همه بریز و بپاش جهت قرارداد بازیکن ها می کند و پولش را صرف پروژه های زیربنایی نمی کند؟ خودش می گوید من متولی فرهنگ و کارهای زیربنایی کشور نیستم و این کارها از یک نفر بر نمی آید. پولی هم که فارغ از حمایت از بازیکنان پرسپولیس خرج تیمداری کرده از این قرار است: در سال اول حضور استیل آذین در لیگ برتر هشت میلیارد تومان هزینه کرد و در سال دوم که تیم سقوط کرد 15 میلیارد تومان. در دوره ای که مالک ملوان بندر انزلی شد هم هشت میلیارد تومان هزینه کرد که سه میلیارد تومان هم برایش درآمدزایی داشت.

    5. حسین هدایتی ادعا می کند علاوه بر ساخت حسینیه و مخارج مذهبی در امور خیریه هم دستی بر آتش دارد. در هفته بین 200 تا 300 مورد تماس از سراسر کشور با او گرفته می شود و مردم از او کمک می خواهند!

    6. در مورد زندگی شخصی حسین هدایتی همین قدر می دانیم که دفتر کارش در اقدسیه پایتخت کشور عزیزمان ایران واقع شده است که می گویند 40 میلیارد تومان ارزش دارد. ساعتی که دستش می اندازد حدود 150 هزار دلار قیمت دارد؛ یعنی با دلار 4200 تومانی می شود: 630 میلیون تومان. با خودروهای مختلفی از بنز تا مزدا دیده شده است و تصویرهای پراکنده ای هم از منزل مجلل او در اقدسیه پایتخت کشور عزیزمان ایران منتشر شده. حسینیه فاطمه الزهرا (س) متعلق به هدایتی است که در ایام عزاداری میزبان فوتبالیست ها و مداحان مشهور هست. در سال 94 منزل پدری حسین هدایتی به مزایده گذاشته شد. در آگهی مساحت این زمین 1125 متر مربع ذکر شده است واقع در محله کاشانک تهران.

    7. در مورد بدهی های حسین هدایتی حرف و حدیث زیاد هست. او در سال 93 اعلام کرد بدهی اش به سیستم بانکی کشور زیر 100 میلیارد تومان هست. 10 میلیارد تومان به بانک اقتصاد نوین، 9 میلیارد تومان به بانک ملی و 74 میلیارد تومان به بانک پارسیان. این عین بیانات خودش هست. در آذرماه سال پیش ولی محمود صادقی نماینده پایتخت کشور عزیزمان ایران فهرستی از بدهکاران کلان به بانک سرمایه انتشار داده است که طبق آن حسین هدایتی 1029 میلیارد تومان فقط به بانک سرمایه بدهکار بود.

    محمد حسن نژاد، نماینده جلفا در مجلس هم در یک گفتگوی رادیویی این میزان بدهی را تایید کرد. هدایتی در برابر عنوان را تکذیب کرد و گفت از صادقی شکایت می کند. به این ترتیب مجادله ای بین آنها در گرفت که در نهایت هم مشخص نشد حق با کدام طرف دعوا بود.

    8. در سال های اخیر تاکنون چندمرتبه اخبار پراکنده ای از بازداشت و آزادی حسین هدایتی انتشار یافته که آخرین آن مربوط به زمستان سال 95 است و او بعد از تحمل چند ماه حبس در مرداد ماه 96 با وثیقه 200 میلیاردی آزاد شد.

    9. حسین هدایتی متولد 1342 در پایتخت کشور عزیزمان ایران هست. چهار فرزند دارد که دو نفرشان خارج از کشور هستند. در سال 94 که او متقاضی خرید کلوب پرسپولیس بود مشخص شد 98 درصد سهام شرکت استیل آذین به نام دختر و پسر 21 و 23 ساله اوست. یکی از معروف ترین مجادلات هدایتی همین چندی پیش رقم خورد با علی اکبر طاهری، مدیرعامل سابق پرسپولیس. نقش هدایتی در ماجرای مهدی طارمی و پولی که به او داده بود تا قراردادش را با تیم ترکیه ای فسخ کند که نکرد و در جیب خودش گذاشت را هم دیگر تکرار نمی کنیم که قصه پر غصه ای جهت پرسپولیسی هاست.

    حسین هدایتی را همه با پول هایش جهت پرسپولیس می شناسند. حداقل 15 سال است که نام او در فوتبال کشور عزیزمان ایران شنیده می شود. خیلی از آدم های متمول به فوتبال کشو

    واژه های کلیدی: استیل | ایران | سرمربی | رسانه ها | پرسپولیس | پرسپولیس | سرمربی تیم ملی | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

    ۹ پرده از زندگی «حسین هدایتی» و ثروت بی پایانش

    ۹ پرده از زندگی «حسین هدایتی» و ثروت بی پایانش


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار